Sunday, April 8, 2012

Haftasonu Programı:)

İznik Müzesi

Pazartesi... Pazartesi...Pazartesi... Koca bir hafta...İş...Yapılacaklar...Toplantılar.. Görüşmeler...Trafik...Koşuşturma... Pazartesi Sendromuna ne iyi gelir biliyor musunuz? Haftasonu programını yapmak. Ben de açtım İstanbul Life dergisini ve koskoca bir listeden mevsime uygun bir seçim yaptım. İZNİK!
Doğa Güzellikleri, Tarihi ve Kültürel Zenginlikleri, Müzeleri, Çinileri ile ünlü İznik'e gitmeli bir de mutlaka Yayın Balığı'nı Izgara Şiş olarak yemelisiniz yazmışlar. Tamamdır. Ben kararımı verdim. Gidelim İznik Müzesini, Tümülüs, Kaya mezar anıtları, Berber Kaya, Beştaş, Hypoge, Dörttepeler, Tümülüsü, Senatüs, Böcek Ayazma, Koimesis Kilisesi, Ayatrifon Kilisesi, Yeşil Cami, Şeyh Kudbettin Cami ve Eşrefzade Cami gibi mutlaka görülmesi gereken yerleri de gezip görelim.
Haftasonu programı İznik. Size de tavsiye ediyorum.